سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

88/9/19
2:30 ع

من از خدا خواستم که زشتی های وجود مرا از بین ببرد.خدا گفت:«نه آنها در تو نیستند که من آنها را از بین ببرم،برای این هستند که تو در برابرشان استقامت به خرج دهی.»من از خدا خواستم که سلامتی و هماهنگی بدنم را کامل سازد.خدا گفت:«نه.روح تو کامل است،اما جسم و بدن تو موقتی است.»من از خدا خواستم که به من صبردهد.خدا گفت:«نه.صبر بر اثر سختی ها به دست می آید.شکیبایی و صبوری دادنی نیست بلکه به دست آوردنی است.»من از خدا خواستم به من خوشبختی دهد.خدا گفت:«نه.من به تو برکت میدهم،اما خوشبختی به خودت بستگی دارد.»من از خدا خواستم تا از درد و رنج رهایم کند.خدا گفت:«نه.درد رنج تو را از این جهان دور و به من نزدیکتر میکند.»من از خدا خواستم تا روحم را رشد دهد.خدا گفت:«نه.تو خودت باید رشد کنی،اما من تو را کمک میکنم تا میوه دهی.»من از خدا خواستم به من چیزهایی بدهد که زندگی را دوست داشته باشم.خدا گفت:«نه.من به تو زندگی می بخشم تا تو از همه لحظات آن لذت ببری.»نهایتا من از خدا خواستم که کمکم کند تا دیگران را همانطور که هستند و او دوست دارد،دوست داشته باشم.خدا گفت:«سرانجام حکمت را آموختی.» امروز روز توست.پس آن را هدر نده تا خداوند نیز به تو برکت دهد.وقتی آنچه را رخ میدهد درک کنی و به مردم محبت کنی برکت خواهی یافت.

 

 

 


  

پیام رسان

+ عشق یعنی کوچک کردن دنیا به اندازه ی یک نفروبزرگ کردن یک نفربه اندازه ی دنیا(دکترشریعتی)

+ آدمها آنقدر زود عوض می شوند … آنقدر زود که تو فرصت نمی کنی به ساعتت نگاهی بیندازی و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها تا دشمنی ها فاصله افتاده است …

+ اگرمشکلات شمادرزندگی به بزرگی یک کشتی است هرگزفراموش نکنیدکه نعمتهایتان به وسعت یک اقیانوس است …

+ زندگی مثل یک پیانو است.همان چیزی را میشنوی که مینوازی...

+ همیشه آرزوهایی که داری یه جا بنویس . می دونی چرا ؟چون خدا اونها رو یادش نمی ره ، این مائیم که یادمون میره چیزهایی که الآن داریم آرزوی دیروزمون بوده که خدا بهمون داده.

+ اندیشیدن به پایان هر چیز، شیرینی حضورش را تلخ می کند. بگذار پایان تو راغافلگیر کند، درست مانند آغاز.

+ عید حقیقی را کسانی درک میکنند که با یک چشم بر گذشته بگریند و با چشم دیگر به آینده لبخند بزنند . . .عید بر شما دوستان گرامی مبارک باد و سال خوبی براتون آرزومندم.

+ همانطور که گل سرخ رو با خارش دوست داری.دیگران رو هم با عیوب آنها، دوست بدار

+ سکوت سرشار از نگفته هاست و نا گفته ها پر بها ترین داشته هاست . . .

+ یادها فراموش نخواهند شد ، حتی به اجبار و دوستی ها ماندنی هستند ، حتی با سکوت . .


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ