سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/9/12
9:6 ع

وقنی روزها در پی هم سپری میشه،چیزهای جدیدی رو میشه یاد گرفت.چرا ما انسان ها فقط دنبال نداشته هامون هستیم؟چرا به چیزهایی که داریم توجه،فکر یا دقت نمیکنیم؟همه اش دنبال این هستیم ببینیم چی نداریم تا اونا رو به دست بیاریم.این خوبه.ولی چرا یه روز فقط یه روز به این فکر نمیکنیم که چیزهایی که ما داریم شاید دیگران اون هارو نداشنه باشند.بیایم به فکر چیزهایی باشیم که داریم اونوقت که میفهمیم به چه چیزهای مهم و ضروریی نیاز داریم که آون ها رو نداریم وبعد به دنبال اون ها باشیم.شاید اینطوری فرق بین حودمون و دیگران رو درک کنیم و به این پی ببریم که چقدر خوشبختیم وتازه این جاست که  معنی خوشبختی رو میفهمیم.امتحان کنید!!برای یه روزم که شده،داشته هاتون رو با نداشته های دیگران مقایسه کنید و به خوشبختی پی ببرید.همین.خداحافظخدانگهدارالتماس دعا.


      عنوان...

پیام رسان

+ عشق یعنی کوچک کردن دنیا به اندازه ی یک نفروبزرگ کردن یک نفربه اندازه ی دنیا(دکترشریعتی)

+ آدمها آنقدر زود عوض می شوند … آنقدر زود که تو فرصت نمی کنی به ساعتت نگاهی بیندازی و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها تا دشمنی ها فاصله افتاده است …

+ اگرمشکلات شمادرزندگی به بزرگی یک کشتی است هرگزفراموش نکنیدکه نعمتهایتان به وسعت یک اقیانوس است …

+ زندگی مثل یک پیانو است.همان چیزی را میشنوی که مینوازی...

+ همیشه آرزوهایی که داری یه جا بنویس . می دونی چرا ؟چون خدا اونها رو یادش نمی ره ، این مائیم که یادمون میره چیزهایی که الآن داریم آرزوی دیروزمون بوده که خدا بهمون داده.

+ اندیشیدن به پایان هر چیز، شیرینی حضورش را تلخ می کند. بگذار پایان تو راغافلگیر کند، درست مانند آغاز.

+ عید حقیقی را کسانی درک میکنند که با یک چشم بر گذشته بگریند و با چشم دیگر به آینده لبخند بزنند . . .عید بر شما دوستان گرامی مبارک باد و سال خوبی براتون آرزومندم.

+ همانطور که گل سرخ رو با خارش دوست داری.دیگران رو هم با عیوب آنها، دوست بدار

+ سکوت سرشار از نگفته هاست و نا گفته ها پر بها ترین داشته هاست . . .

+ یادها فراموش نخواهند شد ، حتی به اجبار و دوستی ها ماندنی هستند ، حتی با سکوت . .


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ